wtorek, 28 stycznia 2014

Paweł Wawrzecki

     Poznaliśmy nazwiska trzech pierwszych osób, które odcisną w tym roku dłonie na Alei Gwiazd podczas tegorocznego Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach. Zgodnie z zapowiedziami organizatorów mają to być: Teresa Lipowska, Witold Pyrkosz i Paweł Wawrzecki.



     Paweł Wawrzecki był już gościem Festiwalu Gwiazd w roku 2012. Wystąpił wtedy w spektaklu Teatru Kwadrat pt. "Co ja panu zrobiłem, Pignon” w reżyserii Wojciecha Adamczyka. Po przedstawieniu chętnie rozdawał autografy i pozował do zdjęć. Bardzo pozytywna osoba :)

19. edycja Festiwalu Gwiazd odbędzie się od 3 do 6 lipca 2014 r.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję, świetny graf i zdjęcie!
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Moje gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję autografu ;) również nie moge się doczekać festiwalu, wspaniałe wydarzenie ;) zapraszam do mnie u mnie nowe notki, zapraszam http://autografylexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń