czwartek, 5 września 2013

Rose McGowan

     Dzisiaj urodziny ma Rose McGowan :) jak na razie jedyna hollywoodzka aktorka (choć urodzona we Włoszech), którą spotkałem osobiście :) Spotkanie miało miejsce 14.04.2011 roku w Krakowie podczas festiwalu Off Plus Camera. Znalazłem się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie i kiedy Rose wychodziła z samochodu pod biurem festiwalowym poprosiłem o autograf i wspólne zdjęcie :) Zgodziła się bez problemu, sprawiała wrażenie bardzo miłej :)



Podobała mi się bardzo w serialu „Czarodziejki”, w filmach „Grindhouse: Planet Terror” i „Conan Barbarzyńca 3D” również była rewelacyjna.

A Wam w jakim filmie lub serialu podobała się najbardziej?


     W tym dniu w Krakowie był również Tim Roth, ale już niestety nie miałem tyle szczęścia i nie udało mi się go spotkać. Zostałem wprowadzony w błąd i czekałem nie w tym miejscu co powinienem... 

6 komentarzy:

  1. Moje gratulacje !!
    Ja też uwielbiam ją z "Czarodziejek"

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcę autograf tej Pani! :) zazdroszczę :P
    Oczywiście w Czarodziejkach mi się podobała najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o gratulacje ;) ładne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;)
    zgadzam się z rzelikiem ^^

    OdpowiedzUsuń