piątek, 16 maja 2014

Szymon Bobrowski

obchodzi dzisiaj urodziny.

     Myślę, że pana Szymona nie trzeba przedstawiać, gdyż jest to genialny aktor. Dla mnie jego gra aktorska jest na najwyższym poziomie. Świetnie daje sobie radę zarówno w filmie, serialu, jak i w teatrze. 



     Pana Szymona miałem przyjemność spotkać dwukrotnie na Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach w 2012 i 2013 roku. Niestety za pierwszym podejściem nie udało się zdobyć autografu ani wspólnego zdjęcia. Po zakończonym przedstawieniu czekałem na aktorów pod domem kultury. Wtedy zobaczyłem wychodzącego pana Szymona, niestety kiedy spytałem o wspólne zdjęcie odpowiedział, że on nie grał w tym przedstawieniu i aktorzy zaraz wyjdą. Szkoda - pomyślałem, ale uszanowałem jego decyzję, przeczuwając że nie jest to nasze ostatnie spotkanie. Rok później w tym samym miejscu znowu spotkałem pana Szymona i znowu bardzo się spieszył... Kiedy podszedłem i poprosiłem o zdjęcie i autograf już w myślach widziałem jak odmawia, ale powiedział: „no dobra, dla Ciebie zrobię wyjątek”. Nie wiem czy mnie skojarzył z zeszłego roku, ale było to miłe.

Panie Szymonie – zdrowia życzę i wielu wspaniałych ról!


2 komentarze: